woensdag 1 oktober 2014

Gemutste zussen

De zomer zet zich nog wat dapper verder, maar het valt niet te ontkennen, de herfst komt er langzaam aan. Gelukkig heeft de herfst ook zijn mooie kanten, mutsen bijvoorbeeld! Van de eerste frissere dagen tot de lente kom ik zonder muts niet buiten.














Deze muts maakte mijn mama voor mijn zus (rechts op de foto) toen ze twee jaar geleden op Erasmus vertrok, om de Finse winter te trotseren. Zoals het een echte zus betaamt was ik lichtjes jaloers. Ik maakte er me zelf dan ook maar eentje in  hetzelfde patroon, maar wel in andere kleuren. Het model is van The Purl Bee, voor de wol gebruikte ik een restje Kasjmier gekocht bij Dumpie's Wolhuis.


1 opmerking:

sterrenstof by Katrien zei

Super ! Mss kunnen jullie mij helpen : ik zoek een model voor een muts te breien in de stersteek met wol geschikt voor naalden 7 ... Stuur gerust een berichtje naar volgend mailadres: depoorter.katrien@gmail.com