zondag 26 oktober 2014

Black and gold

Zoals in een vorige blogpost al gezegd, tijd voor de wintergarderobe!

In den Beer vond ik een jaar geleden dit zwarte stofje, uit viscose gemaakt, waardoor het beter valt dan vb. de vaak wat stijver vallende katoen.



Het patroon is een aanpassing van het basismodel uit de naailes, ik ging voor instant resultaat en dus geen gedoe met mouwen insteken maar een aangeknipte mouw. Om toch net niet met een 'patattenzak' rond te lopen stak ik er aan de taille een elastiekje in. 


En om er toch net nog iets meer van te maken: twee insteekzakjes.


Stof: In den beer

7 opmerkingen:

cindy @ ateliergeorgette zei

Heel mooi! Leuke stof...

JokeG. zei

Amai, Héél mooi!! Lekker nochalant, maar door het stofje toch dat tikje meer.Helemaal m'n ding! 'k Vind de halsuitsnijding ook heel mooi!

MiaH zei

Mooi hoor. Super stofje.

MaZella zei

Erg leuk! mooi.ik heb ook zo'n model klaar liggen uit de LMV.

Unknown zei

Dat is een superknap jurkje!

Hanne zei

Dit trok direct mijn aandacht op facebook. Simpel en mooi.

boomie zei

Superkleedje! Ik zag onlangs een gelijkaardig model in Esprit, maar deze versie is veel mooier...