zaterdag 2 december 2017

De beste wolwinkel van Gent

Weet je nog, ‘ de beste wolwinkel van Gent’? die is niet meer. Eind september sloot Dumpie’s wolhuis de deuren, na vele jaren en vele klanten van breiplezier te hebben voorzien. Waar dit nieuws me in eerste instantie lichtjes paniekerig maakte, zag ik het al snel als een kans. Waarom niet zelf een wolwinkel in Gent beginnen? Een gek idee werd een plan, en een plan werd steeds concreter, tot het uiteindelijk werkelijkheid werd. En zo kwam het dat ik eind oktober Wolhuis Wolder opende. Ik kon de stock van Dumpie overnemen, waardoor de cashmere en mohair waar ze zo bekend om was nog steeds kan gekocht worden. Daarnaast werd de winkel gevuld met verschillende merken, bekend en minder bekend. Zo kan je bij Wolhuis Wolder haak- en breiwol van onder andere Annell, Geilsk, Atelier Marie Paula, Mohair by Canard, Knitting by Olive en ONline kopen.


Ben je in de buurt, spring zeker eens binnen om de winkel te verkennen. Kijk ook onze op onze website, er is ook een online winkel en een heleboel workshops.

3 opmerkingen:

sterrenstof by Katrien zei

Nog eens proficiat ! Zalige plek om bolletjes wol te aaien en professioneel advies te krijgen!

Gaëtane zei

Ooh proficiat met de winkel. Ik kom zeker eens af :-)!

La fille Hella zei

Oh vandaar de stilte, ik miste de berichtjes hier :-) Suuuper! Als ik nog eens in Gent passeer, spring ik zeker eens binnen.