dinsdag 6 september 2016

Zijdelings: blouse uit zijde

De trouwe volgers van deze blog weten wel dat ik fan ben van de zijde die ze bij de Italiaanse webshop Supercut verkopen. Hier en hier maakte ik al blouses met zijde bij Supercut gekocht, elke keer van fantastische kwaliteit. In Belgische stoffenwinkels vind ik zelden pure zijde voor een betaalbare prijs, Supercut zit dichter bij de Italiaanse bron en kan hierdoor wel betaalbaar zijde inkopen. Toen ik voor mijn verjaardag een bon kreeg bij Supercut (mijn niet-naaiende vriendinnen kennen me goed) kocht ik een metertje zijde.  


Ik maakte een mega basic blouse, meer basic kan denk ik niet, onder het motto less is more laat ik de stof voor zich spreken. Omdat de stof een beetje doorkijk is werkte ik af met een bies en liet ik de beleggen voor wat ze zijn.


Deze zijde is ondertussen uitverkocht, maar het aanbod blijft groot.